heart

bEaR

Friday, November 13, 2009

pAper AccOunt

Arrr!!!!
luse aku ade exam paper account...
aduh,, bikin gawat gini..
ermmm
sakarang aku ngah pikir..
pe soalan yang bakal aku jawap nt???
Dok pikir saje jer..stdy lom agy
mmag la blur nk jwap nt..
"pe yang ade ngan subject account nie yer???"
bingung aku di buatnyer...
ble la pintu ati aku nie nk terbukak untuk stdy yer???
banyak sangat persoalan yang timbul dalam otak yang serber guna nie..
pikir punyer pikir sume bende tak menjadi...
hahahahahaha
tapi xper..
"study smart but not study hard"
dah rse otak free nt aku y try yang terbaeeekkkk...
Dalam otak nie pikir nk dapat "A" tapi usaha nyer xjugak...
kononyer nak lah dapat 4 flt sem nie...
tapi tak tahu la 2 cmne...
target jer lebih sebenarnyer..
It's okey...
masa panjang agy...
tapi....
ade ker mase untuk aku???
Insyaallah ape yang aku impikan nie akan tercapai..
cume usaha jer kena lebih cikit..

kkk..sumee..
mase untuk study dh tiba...

No comments:

Post a Comment

htlm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...