heart

bEaR

Monday, April 26, 2010

JaNji SeP!...

Jika Dahulu, aku pernah berjanji
Berrjanji pada diri sendiri
Jangan pernah memberi peluang
jika hati dipermainkan

Jika daly aku pernah berjanji
Berjanji kepada hati yang satu
Lupakan sahaj, buang sahaja
Jika insan dicintai mengkhianati cinta

Kau hadir tanpa ku pinta
Erti kebahagiaan sempat aku rasa
Kau pergi bukan aku memaksa
Bahagia pudar ku rasakan
dan duka melarat

kenapa hadir jika aku bukan pilihan???
kenapa berjanji jika akhirnya kau khianati???
Kini kau bersama dia..
Mengecap saat bahagia bersama..

Aku masih sendirian
Mengenangkan memori
suka duka kita bersama
yang masih jelas diingatan
dan tak pernah pudar

aku cuba untuk melupakan mu
tetapi aku tidak mampu untuk
itu semua
kerana setiap saat kau sentiasa
dan terus diingatan ku......

No comments:

Post a Comment

htlm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...