heart

bEaR

Sunday, April 3, 2011

Awak kena Faham... Sebab Apa

Awak kena faham...

kenapa saya cemburu tengok

awak bahagia dengan orang lain..

Sebab saya sayangkan awak..

Cemburukan tandanya sayang..??


Awak kena faham..

Kenapa saya kadang2 merajuk..

Sebab saya nakkan

perhatian Dari awak..


Awak kena faham..

kenaa saya selalu call

and sms kat awak..

Sebab masa itu saya

terlalu rindukan awak..


Awak kena faham..

kenapa kadang2 saya

marahkan awak..

Sebab saya nak yang

Terbaik untuk awak..


Awak kena faham..

kenapa saya buat banyak

pengorbanan untuk awak..

Sebab saya nak hidup

selamanya dengan awak..


Awak kena faham..

kenapa saya selalu minta

nasihat dan pertolangan dari awak..

Sebab awakkan tulang belakang saya???


Awak kena faham..

Kenapa saya selalu ucap

terima kasih kat awak..

Sebab saya nak awk tahu

yang saya menghargai awak..


Awak kena faham..

kenapa saya selalu

lambat bila bersiap..

Sebab saya bersiap untuk

menambat hati awak..

Bukan untuk orang lain..


Awak kena faham..

Kenapa saya suka sangat

mengadu dengan awak..

Sebab awak la segalanya bagi saya..

Saya nak awak je yang tahu..


Awak kena faham...

Kenapa saya rahsiakan

sesuatu dari awak..

Sebab saya tak kan awak risau...


Awak kena faham..

kenapa saya pergi tanpa

memberitahu awak..

Sebab mungkin semua i

tu bukan jodoh kita...


SEKARANG AWAK FAHAMKAN????

No comments:

Post a Comment

htlm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...