heart

bEaR

Friday, March 7, 2014

Sayang Aku Tak kn Berubah

Hari nie genap 4 minggu awak pergi tnggal kn saya. Saya rindu sgt2 dgn gurau senda, belaian, kasih sayang y penuh untuk saya selama kite bersama..
Tapi tuhan lebih sayang kan awak.. Saya redha dgn pmergiaan awk sayang tapi sya xkuat untuk hidup..
Pe2 pun hidup tetap kne teruskan walaupun awk xdek disisi..
Xkan ad org lain y boleh ganti kan tempat awk dlm hati saya..
Sume org boleh ckap "SABAR" dh ketentuan ALLAH.. Saya yang tnggung nie xdek spe pun tahu..
Hari2 sy lpas ketiadaan awk trus jd sunyi sgt2.. B, Sayang Rindu Awak..
Walaupun perkahwinan kita cume 2 tahun dah cukup buat sayang bahagia.
Terime Kasih sgt awk snggup terime sya seadanya. xpnh sikit pun awk bkasar dgn sya..hari2 kite tmpuh penuh gelak tawa..
Skarang dh xdek orng tolong masakkan unt sya, jemurkan baju, kemas rumah...Selalu syg balik kerje awk dh dah masakkan unt sya..Rindu ngan masakkan awk B..

Al-Fatihah Md Saipulmizan u r alwys in my <3 p="">
Pic Raye Aidiladha

No comments:

Post a Comment

htlm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...